2023 års övergripande presentationsmaterial om LU

Skärmdump av presentationsbroschyr

Nu är 2023 års övergripande presentationsmaterial om Lunds universitet på plats med aktuella siffror och fakta.

Paketet omfattar:

• Profiltexter. Fakta och siffror om LU i tre olika textlängder, att använda på hemsidor, i sociala medier, annonser etcetera där du kortfattat vill berätta om universitetet.
  • Baspresentation i Powerpoint. Omfattande powerpoint med fakta och siffror. Använd de bilder som passar i din presentation för det aktuella tillfället och komplettera med ditt specifika innehåll vid behov.

För tillfället finns alltså ingen ny presentationsbroschyr. Allt material finns på både svenska och engelska.

Ladda ner

Allt finns att ladda ner: Presentationsmaterial | Medarbetarwebben (lu.se)