Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

När du kommer hem från resan

Efter din resa måste du skriva en reseräkning. Det kan också finnas fakturor i Lupin som du måste hantera. På dessa sidor får du information om hur du går tillväga.

Läs mer om hur du hanterar fakturor i Lupin

Här får du information om hur du gör en reseräkning

Reklamation

Om du är missnöjd med en resa eller resebokning, är det viktigt att en reklamation görs. Nedan finns reklamationsblanketten som ska skickas till customer_service [at] egencia [dot] se och elna [dot] rosen [at] eken [dot] lu [dot] se.

Reklamationsblankett (Word 75 kB, ny flik)

Kontakt

Se respektive undersida.