Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

När du kommer hem från resan

Efter din resa måste du skriva en reseräkning. Det kan också finnas fakturor i Lupin som du måste hantera. På dessa sidor får du information om hur du går tillväga.

Läs mer om hur du hanterar fakturor i Lupin

Här får du information om hur du gör en reseräkning

Reklamation

Om du är missnöjd med en resa eller resebokning, är det viktigt att en reklamation görs till BCD Travel, lu [at] bcdtravel [dot] se.

Gäller det en bokning hos universitetets tidigare upphandlade resebyrå Egencia? Kontakta customer_service [at] egencia [dot] se.

 

Kontakt

Se respektive undersida.