Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

När du kommer hem från resan

Efter din resa måste du skriva en reseräkning. Det kan också finnas fakturor i Lupin som du måste hantera. På dessa sidor får du information om hur du går tillväga.

Här får du information om hur du gör en reseräkning

Fakturor och kreditfakturor

Vid kreditering/fakturafrågor kontakta fakturafragor [at] bcdtravel [dot] se.

Läs mer om hur du hanterar fakturor i Lupin

Reklamation

Om du är missnöjd med en resa eller resebokning, är det viktigt att en reklamation görs till BCD Travel, lu [at] bcdtravel [dot] se.

Gäller det en bokning hos universitetets tidigare upphandlade resebyrå Egencia? Kontakta customer_service [at] egencia [dot] se.

Försening med SJ

Kontakta resebyrå/SJ direkt samt skicka även underlag internt till sektionen Ekonomi via supportformuläret så att ersättningen går att urskilja på bankgirokontot när inbetalningen sker. Uppge bankgironummer 5051-4728, Lunds universitet, kostnadsställe.

Sektionen Ekonomis supportformulär (välj kategori "Inbetalning till LU/Utredningskonto")

Kontakt

Se respektive undersida.