Hur påverkar vårt användande av sociala medier samhällsdebatten?

Illustrativ bild med texten Helsingborg live.

I talkshowen Helsingborg Live den 6 december pratar vi om hur vårt användande av sociala medier påverkar samhällsdebatten nu och i framtiden.

I kvällens panel sitter Nils Gustafsson forskare på Institutionen för strategisk kommunikation, Campus Helsingborg, Lunds universitet, Brit Stakston, Mediestrateg och Ajdin Crnovic, Content marketing expert. Moderator för samtalet är Heidi Avellan, politiskt chefredaktör på Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan.

Vi ses på Radisson Blu Metropol Hotel på Söder i Helsingborg.! Dörrarna öppnas klockan 17.30 för er som vill mingla och köpa något från baren. Samtalet startar klockan 18.00 och kommer även livesändas på hd.se.

Helsingborg Live - Vart tog den sansade samhällsdebatten vägen? Och varför är vi så arga på sociala medier? | Lunds universitet